مریم اسلامی دانشجوی مخترع شیرازی برای دومین‌بار پیاپی موفق‌شد درمسابقات زنان مخترع جهان که در کره جنوبی برگزار شد ، عنوان برترین زن مخترع سال ‪۲۰۰۸‬جهان را مجددا به دست آورد.
پیش از این در سی و ششمین دوره مسابقات اختراعات و تکنولوژی‌های سال ‪۲۰۰۸‬ژنو،عنوان عالی ترین اختراع و برترین زن مخترع سال ‪۲۰۰۸‬را ازطرف سازمان جهانی مالکیت‌های فکری (‪ ( WIPO‬به دست آورده بود.

  
دکتر داریوش مهرگان متخصص در علوم پوستی به عنوان رئیس دپارتمان پوست دانشگاه واین آمریکا برگزیده شد.
دکتر مهرگان که بالغ بر 19 سال در عرصه تحقیقات پوستی فعالیت دارد، ریاست دپارتمان آسیب شناسی (پاتولوژی) دانشکده علوم سلامتی دانشگاه تولدو آمریکا را نیز در پرونده کاری ثبت کرده است.

یکی از محققان برجسته ی علم شیمی در جهان - آقای پروفسور قدیری در حال حاضر محقق The Scripps Research Institute هستند . آقای قدیری دارای جوایز زیادی هستند که از بهترین آنها میتوان به دریافت جایزه ی سال 1998 در زمینه ی ساختار موکولی خود ساخته که از طبیعت الهام گرفته میشود...
.
  
دکتر مهتاب جعفری، ‌استاد علوم داروشناسی دانشگاه کالیفرنیا در «ایروین» بعد از تحقیقات سه ساله خود موفق به افزایش طول عمر مگس‌ها با استفاده از عصاره دو گیاه شد. و هم اکنون در حال اجرا کردن آن بر روی انسان ها میباشد. همچنین ایشون از محبوب ترین استادان دانشگاه ایروین میباشد.


پنج شنبه سوم 11 1387
X